دریچه هفتم نسخه اصلاح رنگ شده «ایندیانا جونز» به فیلم‌نت می‌آید! - دریچه هفتم

چهار قسمت نخست مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» با دوبله اختصاصی و نسخه ۴k و اصلاح رنگ شده توسط کمپانی در فیلم‌نت عرضه شد. به گزارش دریچه هفتم و به نقل از روابط عمومی فیلم نت، چهار قسمت  نخست مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، با دوبله اختصاصی فارسی به صورت نسخه ۴k و اصلاح […]

چهار قسمت نخست مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» با دوبله اختصاصی و نسخه ۴k و اصلاح رنگ شده توسط کمپانی در فیلم‌نت عرضه شد.
به گزارش دریچه هفتم و به نقل از روابط عمومی فیلم نت، چهار قسمت  نخست مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، با دوبله اختصاصی فارسی به صورت نسخه ۴k و اصلاح رنگ شده توسط کمپانی در پلتفرم‌ فیلم‌نت عرضه شد.
چهار قسمت نخست مجموعه پرطرفدار و مهیج «ایندیانا جونز» با نام‌های «مهاجمان صندوقچه گمشده» محصول ۱۹۸۱، «ایندیاناجونز و معبد مرگ» محصول ۱۹۸۴، «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» محصول ۱۹۸۹ و «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه‌ بلورین» محصول سال ۲۰۰۸ به کارگردانی استیون اسپیلبرگ با دوبله اختصاصی فارسی و با کیفیت تصویری ۴k و به صورت تصحیح رنگ شده اورجینال کمپانی لوکاس فیلم و پارامونت در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.
سری فیلم های «ایندیانا جونز» در ژانر اکشن ماجرایی قرار می‌گیرد و جزو آثار پرطرفدار و محبوب این ژانر در تاریخ سینمای جهان قرار دارند.
در این مجموعه فیلم ستارگان مطرحی چون هریسون فورد، شان کانری و کیت بلانشت ایفای نقش می کنند.
قسمت پنجم «ایندیانا جونز» با نام «ایندیاناجونز و گردانه سرنوشت» از اواسط ماه گذشته میلادی به اکران عمومی رسید و به زودی نسخه دوبله فارسی آن توسط پلتفرم فیلم‌نت عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 36 views بار دسته بندی : نمایش خانگی تاريخ : 5 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.